צור קשר

צרו קשר מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר

    דיור מוגן בית ארגמן

    מיקום: חדרה ונתניה

    אוכלוסיית יעד:

    הדיור המוגן מיועד למי שהוגדר על ידי המוסד לביטוח לאומי כבעלי נכות נפשית של לפחות 40% , עבר ועדת סל שיקום של משרד הבריאות והתקבלה עבורו החלטה של זכאות לדיור מוגן, דיור מוגן מתוגבר, דיור לוויין או בודדים.

    על מערך הדיור:

    מערך של דירות ובתים הפרושים ברחבי העיר חדרה ונתניה, מצוידים בכל הדרוש לחיים נורמטיביים ועצמאיים. בכל דירה צוות מקצועי המלווה את הדיירים באופן קבוע ויומיומי. לכל אחד מהדיירים תכנית שיקום הנקבעת יחד עם הדייר והצוות המקצועי, העבודה השיקומית עם הדייר מכוונת החלמה תוך שימוש בהתערבויות שיקומיות-טיפוליות. אנו מאמינים ומחויבים לעבודה מערכתית עם כלל הגורמים בחיי הדיירים: משפחה, תעסוקה, בריאות, מוסדות וכו' (בהתאם לרצונו של הדייר).

    • השירות ניתן בדירות עצמאיות של המתמודדים המתגוררים יחד או בדירות בהן מתגוררים המשתקמים לבד.
    • בהתאם לזכאות ועדת סל שיקום מגיע/ה מדריך/ה לביתו של המשתקם לצורך ליווי, תמיכה עזרה והדרכה.
    • מטרות העבודה יחד עם הדייר בתחומי החיים השונים מוגדרים יחד עם הדייר, הצוות המטפל והמשפחה המלווה אותו.
    • הדיור מיועד למי שבעל מוטיבציה להתנהל בחייו בצורה עצמאית ומעוניין בליווי והדרכה בכדי לקדם מטרה זו.

    סביבת מחייה:

    הדירות נמצאות באזורים שונים של העיר חדרה ונתניה. הדירות מטופחות, נעימות, מרווחות ומאובזרות. בדירות סלון חדש ונוח, פינת אוכל איכותית, טלוויזיה, מקרר, מכונת כביסה וכו'. לכל דייר חדר משלו שהוא מאבזר כראות עיניו.

    • תעסוקה.
    • השכלה.
    • מסגרות פנאי וחברה.
    • תיווך ועזרה מול גופים מוסדיים.
    • ניהול כלכלי ועזרה בניהול משק בית עצמאי.

    שירות טרום סל שיקום הינו שירות ליווי ייחודי ליוצאי העדה האתיופית הכולל ליווי והכוונה לקראת ועדת סל השיקום. הליווי כולל עד כ-10 מפגשים עם עובדת סוציאלית ו/או מדריכת שיקום דוברת אמהרית והוא ניתן במסגרת הדיור של "בית ארגמן".

    שירותי הדיור המוגן הינם שירותי שיקום המיועדים לעזור לכל מי שמתמודד עם קשיים נפשיים להתקדם ולממש את היכולות שלו ולפתח חיים עצמאיים. הליווי במסגרת שרות הטרום כולל מגוון תחומי החיים גון: מציאת עבודה, שירותי חברה ופנאי, טיפול בבעיות רפואיות שונות, השכלה, דיור ועוד.

    מנהלת: אורית לוי

    צרו קשר איתנו

    טלפון: 050-8425949

    מייל: orit.diur@gmail.com

    צרו קשר

    מלאו את הפרטים ואחד מנצינגו יצור איתכם קשר




      לקוחות ממליצים

      ציפי בר

      מסגרות טיפול אכותיות, מקצועיות ונותנות מענה לכל סוגי האוכלוסיה.

      ישראל לחיאני

      ממליץ בחום על מי שפועל למען אוכלסיה מיוחדת זו.

      שמעון מלול

      שירות אנושיות ומקצועיות זה בדי אן איי שלהם.

      שאלות ותשובות

      שאלות על קבוצת רמות

      מהי קבוצת רמות?

      קבוצת רמות מאגדת בתוכה מספר חברות הנותנות שירותים לאוכלוסיות מיוחדות בתחומי הדיור, התעסוקה והחינוך. לקבוצה יש ניהול מרכזי אחד והיא פועלת תחת סטנדרט איכות אחד (בתו תקן ISO 9001-2015).

      לאילו אוכלוסיות קבוצות רמות נותנת שירותים?

      קבוצת רמות נותנת שירותים למגוון אוכלוסיות, בהן: אוכלוסיית מנהל מוגבלויות – אוטיזם, מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) ושיקום, אוכלוסיית דירי רחוב ומכורים, נכי נפש וילד ונוער.

      מהו דיור חוץ ביתי?

      דיור חוץ ביתי הינו אחד השירותים שמספק משרד הרווחה במסגרת מינהל מוגבלויות לאדם המאובחן ומטופל על ידו. המגורים במסגרת דיור חוץ ביתי הינה זכות של כל אדם המאובחן כאדם עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית), אוטיזם או שייך לאוכלוסיית השיקום. זהו שירות הכולל מגורים בבית בו יינתן לאדם עם הצרכים מיוחדים טיפול מקיף ומלווה בכל תחומי החיים הליווי הינו 24/7, כל השנה, על ידי צוות המסגרת

      איזה מסגרות קיימות?

      כיום, קיים מגוון רחב של שירותי דיור המתאימים לאנשים שונים, בין השירותים הקיימים:

      • שירותי דיור נתמך תמיכה באנשים עצמאיים למספר שעות בשבוע כל אחד על פי צרכיו.
      • מסגרת דיור קהילתית דירות בהן מתגוררים לרוב 6 דיירים, אך קיימות גם דירות עם מספר קטן יותר של דיירים בדירה.
      • הוסטלים /קבוצות דיור דירות של 7 דיירים ומעלה, מיועדות לאנשים הזקוקים ליותר מענים טיפוליים ואחרים מאלה המסוגלים לגור בדיור קהילתי.
      • מעון מסגרת דיור גדולה שבתוכה קיימות יחידות דיור שונות לקבוצות קטנות של דיירים החיים יחד. לרוב שירותי המרפאה, מטבח, מכבסה וכו' ניתנים במרוכז על ידי המעון. לכלל הדיירים במעון ניתנים שירותים פרא-רפואיים בתוך המסגרת ורמת המוגנות גבוהה יותר עבור כל דייר ודייר.
      כיצד מתקיים תהליך הקליטה?

      במסגרת מתקיימת ועדת קבלה בשיתוף שני הצדדים וניתנת הזדמנות להכיר את המקום והצוות, לעשות תיאום ציפיות ולשאול את כל השאלות העולות. במידה והמועמד לא יכול להגיע המסגרת עורכת עליו תצפית ואוספת מידע במסגרת היום שלו בהסכמת האפוטרופוס. במידה ומתקבלת הסכמה בין הצדדים כי המסגרת היא המתאימה לאותו אדם, מחליטים על תאריך קבלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים