צור קשר

צרו קשר מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר

    הצהרת נגישות

    אנחנו בקבוצת רמות מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.

    כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.

    על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם ביצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 (סימן ג': שירותי האינטרנט),

    האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1

    הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.

    השקענו כמות משאבים משמעותית בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.

    אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת Accessnet הנגשת אתרים, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).

    ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של Accessnet על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:

    התאמת האתר למשתמשי קורא מסך, אפשרות לניווט באמצעות מקלדת, הגדלת פונטים, עצירת הבהובים, ניגודיות, הדגשת קישורים, שינוי פונט, ועוד אפשרויות רבות, תוסף הנגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA  ועוד.

    אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו.

    אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם. פניות בנושא נגישות האתר אפשר להפנות ל:

    רכז: קבוצת רמות

    טלפון: 04-6793088

    דוא"ל: revitalk@maonrt.net

    כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:

    • תיאור הבעיה.
    • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
    • באיזה דף גלשתם?
    • סוג וגרסה של הדפדפן.
    • מערכת הפעלה.
    • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

    צרו קשר

    מלאו את הפרטים ואחד מנצינגו יצור איתכם קשר




      לקוחות ממליצים

      ציפי בר

      מסגרות טיפול אכותיות, מקצועיות ונותנות מענה לכל סוגי האוכלוסיה.

      ישראל לחיאני

      ממליץ בחום על מי שפועל למען אוכלסיה מיוחדת זו.

      שמעון מלול

      שירות אנושיות ומקצועיות זה בדי אן איי שלהם.

      שאלות ותשובות

      שאלות על קבוצת רמות

      מהי קבוצת רמות?

      קבוצת רמות מאגדת בתוכה מספר חברות הנותנות שירותים לאוכלוסיות מיוחדות בתחומי הדיור, התעסוקה והחינוך. לקבוצה יש ניהול מרכזי אחד והיא פועלת תחת סטנדרט איכות אחד (בתו תקן ISO 9001-2015).

      לאילו אוכלוסיות קבוצות רמות נותנת שירותים?

      קבוצת רמות נותנת שירותים למגוון אוכלוסיות, בהן: אוכלוסיית מנהל מוגבלויות – אוטיזם, מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) ושיקום, אוכלוסיית דירי רחוב ומכורים, נכי נפש וילד ונוער.

      מהו דיור חוץ ביתי?

      דיור חוץ ביתי הינו אחד השירותים שמספק משרד הרווחה במסגרת מינהל מוגבלויות לאדם המאובחן ומטופל על ידו. המגורים במסגרת דיור חוץ ביתי הינה זכות של כל אדם המאובחן כאדם עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית), אוטיזם או שייך לאוכלוסיית השיקום. זהו שירות הכולל מגורים בבית בו יינתן לאדם עם הצרכים מיוחדים טיפול מקיף ומלווה בכל תחומי החיים הליווי הינו 24/7, כל השנה, על ידי צוות המסגרת

      איזה מסגרות קיימות?

      כיום, קיים מגוון רחב של שירותי דיור המתאימים לאנשים שונים, בין השירותים הקיימים:

      • שירותי דיור נתמך תמיכה באנשים עצמאיים למספר שעות בשבוע כל אחד על פי צרכיו.
      • מסגרת דיור קהילתית דירות בהן מתגוררים לרוב 6 דיירים, אך קיימות גם דירות עם מספר קטן יותר של דיירים בדירה.
      • הוסטלים /קבוצות דיור דירות של 7 דיירים ומעלה, מיועדות לאנשים הזקוקים ליותר מענים טיפוליים ואחרים מאלה המסוגלים לגור בדיור קהילתי.
      • מעון מסגרת דיור גדולה שבתוכה קיימות יחידות דיור שונות לקבוצות קטנות של דיירים החיים יחד. לרוב שירותי המרפאה, מטבח, מכבסה וכו' ניתנים במרוכז על ידי המעון. לכלל הדיירים במעון ניתנים שירותים פרא-רפואיים בתוך המסגרת ורמת המוגנות גבוהה יותר עבור כל דייר ודייר.
      כיצד מתקיים תהליך הקליטה?

      במסגרת מתקיימת ועדת קבלה בשיתוף שני הצדדים וניתנת הזדמנות להכיר את המקום והצוות, לעשות תיאום ציפיות ולשאול את כל השאלות העולות. במידה והמועמד לא יכול להגיע המסגרת עורכת עליו תצפית ואוספת מידע במסגרת היום שלו בהסכמת האפוטרופוס. במידה ומתקבלת הסכמה בין הצדדים כי המסגרת היא המתאימה לאותו אדם, מחליטים על תאריך קבלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים